Sayfa: [1]   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: bireysel eğitim planı  (Okunma Sayısı 4046 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
arsimela
Uzman Üye
*****

Performans: 22
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bayan
Mesaj Sayısı: 395



« : 06 Mart 2009, 11:52:43 »


arkadaşlar işitme engelli öğrencimiz için bireysel eğitim planı hazırladık.bep için ağırlıklı olarak ilköğretim çin hazırlanmış kaynaklardan yararlandık liseler için fazla bir döküman ve yardım etmek isteyende yok. RAM dan özel eğitim uzmanımız yok başınızın çaresine bakın gibilerden bir destek geldi. okul rehber öğretmenimizin desteğiyle bir şeyler yapmaya çalıştık. Görüşleriniz bizim için önemli vakit ayırıp incelerseniz seviniriz. hepinize teşekkürler.. nesli



BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
EĞİTİM PLANI FORMU

öğrencinin sağlık durumu  Biteral çok ileri derecede işitme kaybı


   1- Öğrencinin Eğitsel Performans Düzeyi :(Eğitsel Değerlendirme; 
a. Bireyin akademik başarı düzeyi ile iletişim ve dil becerilerini
b. Uyum davranışları ve öz bakım becerilerini de içeren sosyal, duygusal gelişimini,
c. Görme ve işitmeyi de içeren algı ve duygusal motor becerilerini,
d.Bedensel devinim özellikleri, e.Mesleki ilgi ve becerilerini de yani gelişim ya da disiplin alanlarında YAPABİLDİKLERİNİN belirlenmesi)

a)Akademik başarı düzeyi düşük, iletişime açık değil, dil becerisi yetersiz, dudak okuyor bu da algıyı zayıflatıyor
b) Kendi ihtiyaçlarını karşılıyor. Arkadaşları ve öğretmenleri ile iletişim kurmaktan kaçınıyor.
c) İşitme sorunu olduğu için söylenenleri anlamakta zorlanıyor. Görme ile ilgili sorunu yok.
d) Fiziksel sorunu yoktur.
e) Öğrenmeye hazırlık becerilerini yerine getirmektedir.

2- Uzun Dönemli Amaçlar:
    * Coğrafi kavramları bilir.
    * Yerin şekillenmesinde etkili olan faktörleri bilir.
    * Yerleşme tiplerinin isimleri ve özelliklerini bilir.
    * Harita üzerinde Türkiye’nin yer şekillerini gösterebilir.
    * Bölge ve bölgeyi oluşturan unsurları bilir.
    * Çevre sorunlarını bilir.

3- Kısa Dönemli Amaçlar
    * Konularla ilgili coğrafi kavramları tanımlar.
    * Yerin katmanlarını bilir.
    * Jeolojik dönem isimlerini bilir.
    * Türkiye’nin dağlarının hangi jeolojik dönemde oluştuğunu bilir.
    * Yerin şekillenmesi ile ilgili iç ve dış kuvvetlerin isimlerini bilir.
    *  İç ve dış kuvvetlerin kaynağını bilir.
    *  İç ve dış kuvvetleri oluşturan unsurları bilir
    *  İç ve dış kuvvetlerin oluşturduğu şekilleri bilir.
    *  Harita üzerinde dünyadaki ilk yerleşim yerlerini gösterir.
    *  Yerleşmeyi etkileyen faktörleri bilir.
    *  Doku tiplerinin isimlerini bilir.
    *  İstanbul’a ait doğal ve tarihi değerleri bilir
    *  Türkiye’nin yüzey şekillerini harita üzerinde gösterir.
    *  Türkiye’deki iklim elemanlarını bilir.
    *  Bölgeyi tanımlar.
    *  Türkiye’nin coğrafi bölgelerini harita üzerinde gösterir.
    *   Doğadan nasıl yararlanıldığını bilir.


 Değerlendirmeler yazılı olarak yapılacak
Konuyla ilgili ders kitabındaki performans ödevlerinin öğrenciye uygun olanları yaptırılacak.


 4- Öğrenci İçin Sağlanacak Özel Eğitim Hizmetleri ve Bu Hizmetlerin Süresi: (Yöneltme Raporu Esas Alınacaktır)
        2008–2009 Eğitim Öğretim yılı ikinci kanaat dönemi

5- Öğrenci İçin Sağlanacak Ek Sağaltım Hizmetleri: (Tıbbi, Psikiyatr, Psikolog Yardımı)
   
     Öğrenci rehabilitasyon kurumuna gitmektedir.
                                                                                                Formu Dolduranın Adı Soyadı
Kayıtlı
Sayfa: [1]   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic