Sayfa: [1]   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: san marino slaytı  (Okunma Sayısı 4642 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
zerenfaruk
VIP Üye
******

Performans: 58
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 717



« : 01 Kasım 2008, 16:45:33 »


öğrencilerimin hazırlamış oldugu slaytlardan birisini gönderiyorum.umarım beğenirsiniz...tşk etmeyide unutmayalım arkadaşlar
http://www.4shared.com/file/69279974/c71095e1/SAN_MARINO.html
Kayıtlı

Gölgeler düşsede yüreğinin üstüne
Güneşi sakın söndürme
Eğer umutlar yoksa yarınlar uzak kalır insana
Köksal AYDIN
VIP Üye
******

Performans: 2935
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 5093



« Yanıtla #1 : 01 Kasım 2008, 16:55:40 »

Hocam paylaşım için teşekkürler+

Ortalam ömür çok yüksek.Yani dünyada kadınlarda ortalama ömrün 85 olduğu başka bir ülke var mı acaba?Özellikle bu dikkatimi çekti.Bir de işsizlik oranı;  %2,6 Embarrassed
Kayıtlı

1996'da, şampiyonluk kaçtığında
Bu kadar yaklaşmışken "olamaz" dedi,
Ve kendini incir ağacına astı...
Daha 12 yaşındaydı Mehmet DALMAN!
Şimdi 24 oldun Mehmedim
Ve biz yine yaklaştık...

Çocuklarımızın ayaklarına batan dikenler, ya ektiklerimizdir ya da sökmediklerimiz...


TRAP ZONE
zerenfaruk
VIP Üye
******

Performans: 58
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 717



« Yanıtla #2 : 01 Kasım 2008, 18:57:21 »

 küçük bir ülke ve refah sevyesi de yüksek bu durum yaşam süresini uzatıyor
Kayıtlı

Gölgeler düşsede yüreğinin üstüne
Güneşi sakın söndürme
Eğer umutlar yoksa yarınlar uzak kalır insana
engo1907
Deneyimli Üye
****

Performans: 56
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 165



« Yanıtla #3 : 04 Kasım 2008, 18:03:54 »

nüfus artış oranının da yüksek olması dikkat çekici bir diğer unsur.
Kayıtlı

Bir gün herkes fenerbahçeli olacak...
sancar10
Yeni Üye
*

Performans: 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1


« Yanıtla #4 : 21 Kasım 2008, 14:52:51 »

çok teşekkür ederim
Kayıtlı
pervomayskaya
Uzman Üye
*****

Performans: 33
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 247


« Yanıtla #5 : 10 Aralık 2008, 14:14:19 »

öğretmenim paylaşımınız için çok teşekkürler ..
Kayıtlı
gülper
Uzman Üye
*****

Performans: 45
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bayan
Mesaj Sayısı: 225



« Yanıtla #6 : 10 Aralık 2008, 14:25:33 »

hocam dosya bulunmuyo bi bakarmısınız SadSadSadSadSadSad
Kayıtlı
zerenfaruk
VIP Üye
******

Performans: 58
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 717



« Yanıtla #7 : 14 Aralık 2008, 16:45:02 »

 şimdi baktım herhangi bir sorun yok link aktif indirebilirsiniz gülper hanım saygılar.
Kayıtlı

Gölgeler düşsede yüreğinin üstüne
Güneşi sakın söndürme
Eğer umutlar yoksa yarınlar uzak kalır insana
MİMARSİNAN
VIP Üye
******

Performans: 7
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bayan
Mesaj Sayısı: 1366



« Yanıtla #8 : 07 Kasım 2009, 16:48:59 »

Hocam San Marino belgesine ulaşamıyorum. Mümkünse çok sevinirim. Elinize sağlık. mimarsinan Hülya Öğretmen
Kayıtlı
hülya izciler
Uzman Üye
*****

Performans: 3
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bayan
Mesaj Sayısı: 254


« Yanıtla #9 : 07 Kasım 2009, 20:48:24 »

dosya bulunamadı diyor yardımcı olursanız sevinirim iyi akşamlar
Kayıtlı
Sayfa: [1]   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic