Sayfa: [1] 2   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: Ekolojik Döngülere İnsan Müdahaleleri  (Okunma Sayısı 14615 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
falez
Sürekli Üye
***

Performans: 16
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 121


« : 12 Haziran 2008, 18:27:04 »


Okulumuz 11 TM\A sınıfı öğrencilerinin hazırlamış olduğu güzel bir sunu. Yararlı olması dileğiyle...

Link: http://rapidshare.com/files/121985548/Ekolojik_Doenguelere___304_nsan_Muedahaleleri.pps.html
Kayıtlı
kt
VIP Üye
******

Performans: 649
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 3775



« Yanıtla #1 : 12 Haziran 2008, 18:43:12 »

   Güzel bir çalışma ! 
 Paylaşım ve emek için teşekkürler.
Kayıtlı

Dünyayı güzellik kurtaracak...
gunban
VIP Üye
******

Performans: 1535
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 2505


Güzel günler göreceğiz; güneşli günler, .....


« Yanıtla #2 : 12 Haziran 2008, 19:50:52 »

Öğrencimizi ve öğretmenini kutluyorum. + Teşekkürler.
Kayıtlı


Dört nala gelip uzak Asya\'dan
Akdeniz\'e bir kısrak başı gibi uzanan
Bu memleket bizim........
ugur19
Site Yöneticisi
*******

Performans: 991
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 3596


« Yanıtla #3 : 12 Haziran 2008, 20:10:29 »

Size ve öğrencilerinize çok teşekkür ederim hocam.Çok güzel bir çalışma yapmışlar.
Kayıtlı

BİLİMLERİN KRALİÇESİ COĞRAFYA...
tegagaic
Ziyaretçi
« Yanıtla #4 : 13 Haziran 2008, 09:20:46 »

Öğrencilerinizin ellerine sağlık ,paylaşım içinde teşekkürler öğretmenim.+
Kayıtlı
:::.AHMET.:::
Moderator
*****

Performans: 2326
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 2655



« Yanıtla #5 : 13 Haziran 2008, 11:04:24 »

Çok güzel bir çalışma yapmışlar. Size ve öğrencilerinize çok teşekkür ederim hocam. +
Kayıtlı

İnsanları niçin öldürüyorsunuz ki? Biraz bekleyin zaten ölecekler.

[Konfüçyüs]
Cahit ERAYDIN
VIP Üye
******

Performans: 2063
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 4836


Cahit Eraydın coğ.öğrt.


« Yanıtla #6 : 13 Haziran 2008, 11:35:00 »

Sunum gerçekten güzel olmuş,sunuya emeği geçenlere ve bize ulaştırana teşekkür ediyorum +
Kayıtlı



Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır,
Toprak; eğer uğrunda ölen varsa vatandır
msalk
Yeni üye
*

Performans: 5
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 22



« Yanıtla #7 : 22 Haziran 2008, 14:58:17 »

Hazırlayan arkadaşların ellerine sağlık... Tanıyorum onları galiba Smiley
Kayıtlı
ersinçiçek
Yeni Üye
*

Performans: 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 8



« Yanıtla #8 : 21 Mart 2010, 21:51:38 »

mrb arkadaşlar. ben bu sunuyu indiremedim. çok acil de lazım konu anlatacam da. tekrar yükleme imkanınız varsa çok memnun olurum.
Kayıtlı
msalk
Yeni üye
*

Performans: 5
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 22



« Yanıtla #9 : 21 Mart 2010, 21:56:40 »

Smiley maalesef kardeş hazırlamaya başlasan iyi edersin. coğrafyadan sunu hazırlamak zevklidir
Kayıtlı
teacher_ihsan
Yeni Üye
*

Performans: 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 5


« Yanıtla #10 : 15 Mayıs 2010, 20:38:40 »

link hata veriyor lütfen yenilermisiniz,ilgilenirseniz sevinirim
Kayıtlı
iskender
Deneyimli Üye
****

Performans: 7
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 152



« Yanıtla #11 : 16 Mayıs 2010, 10:19:49 »

link hata veriyor lütfen yenileyebilir misiniz,ilgilenirseniz sevinirim
Kayıtlı
iskender
Deneyimli Üye
****

Performans: 7
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 152



« Yanıtla #12 : 16 Mayıs 2010, 10:21:57 »

pardon. konunun açılma tarihine şimdi baktım da. linkin ölü olması normal tabi. Smiley Smiley
Kayıtlı
Cx_AhMeT_Cx
Yeni Üye
*

Performans: 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1


« Yanıtla #13 : 24 Mayıs 2010, 15:31:47 »

Link hata veriyor , acılmıyor yaa SadSad
Kayıtlı
AhmetFaruk
Yeni Üye
*

Performans: 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1


« Yanıtla #14 : 24 Mayıs 2010, 21:01:22 »

link ölü :s pff amk ya okadar uraştık :S gecenin bu saatinde üye olduk. yarında hoca slayt istiyo ama link ölü olurmu böle bişi yaa.. bu konuyu çöpe bi zahmet...

edit: merhaba nerden çıktı? :@
Kayıtlı
Sayfa: [1] 2   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic