Sayfa: [1]   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: Türkiye'nin Bölgesel Kalkınma Yaklaşımı-Makale  (Okunma Sayısı 4233 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
:::.AHMET.:::
Moderator
*****

Performans: 2326
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 2655



« : 07 Şubat 2009, 22:42:25 »


www.stratejikboyut.com sitesinden Rıfat ALTAN tarafından kaleme alınmış bir makele. ektedir
Kayıtlı

İnsanları niçin öldürüyorsunuz ki? Biraz bekleyin zaten ölecekler.

[Konfüçyüs]
elif birgen
Yeni Üye
*

Performans: 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1


« Yanıtla #1 : 23 Şubat 2010, 15:12:11 »

arkadaşlar merhaba.. yeni üye oldum.. bölgesel kalkınma projeleri ile ilgili sınıfta sunu yapıcam.. yalnız elimde herhangi bi bilgi yok.. bana yardımcı olabilir misiniz??
Kayıtlı
Badem303
VIP Üye
******

Performans: 18
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 567



« Yanıtla #2 : 24 Şubat 2010, 06:10:29 »

güzel bir site teşekkürler hocam... elif hocam kolay gelsin.... dilerim bir arkadaş yardımcı olabilir
Kayıtlı
Sayfa: [1]   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic