Sayfa: [1]   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: Natural Life Channel Yayında  (Okunma Sayısı 4328 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
ugur19
Site Yöneticisi
*******

Performans: 991
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 3596


« : 14 Eylül 2008, 14:05:30 »


   Arkadaşlar Dünya'nın ve Türkiye'nin ilk çevre, doğa kanalı olan Natural Life Channel'e şifresiz olarak Turksat 2/A Uydusu üzerinden 11887 frekans, vertical(dikey) polarizasyon, 3333 symbol rate, 7/8 FEC değerlerinden ulaşabilirsiniz.Oldukça güzel bir kanal.
Kayıtlı

BİLİMLERİN KRALİÇESİ COĞRAFYA...
baksu
Site Yöneticisi
*******

Performans: 2641
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 4317



« Yanıtla #1 : 14 Eylül 2008, 14:11:50 »

birazdan ayarlıyorum. teşekkürler Uğur hocam.
Kayıtlı


Suskunluğum asaletimdendir...
Her lafa verecek bi cevabım var.
Lakin bi lafa bakarım, laf mı diye...
Bi de söyleyene bakarım, adam mı diye...

                                        
:::.AHMET.:::
Moderator
*****

Performans: 2326
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 2655



« Yanıtla #2 : 14 Eylül 2008, 14:50:12 »

oldukça güzel bir kanala benziyor. şimdilik test yayını var. gizli kamera ile çekilmiş bazı görüntüler sunuyorlar. sanırım yakında şifreyi koyarlar.
Kayıtlı

İnsanları niçin öldürüyorsunuz ki? Biraz bekleyin zaten ölecekler.

[Konfüçyüs]
MUHARREM BUZ
Muharrem BUZ
Site Yöneticisi
*******

Performans: 1771
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 2527


Uzunköprü Muzaffer Atasay Anadolu Lisesi


« Yanıtla #3 : 14 Eylül 2008, 15:12:25 »

kanalı ayarladım. takip etmeye çalışacağım teşekkürler.
Kayıtlı


Yaş kırk dört yolun yarısı +9
Dante gibi ortasını geçtik ömrün.
Mustafa NAZ
Genel Moderator
******

Performans: 1921
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 2958



« Yanıtla #4 : 14 Eylül 2008, 15:14:42 »

oldukça güzel bir kanala benziyor. şimdilik test yayını var. gizli kamera ile çekilmiş bazı görüntüler sunuyorlar. sanırım yakında şifreyi koyarlar.
Ahmet hocam haklısınız Turksat ta bu tarz kanallardan ne hikmetse bir randuman alınamıyor.Ya görüntü kalitesi düşük ya şifreye geçiyor.Yada bi süre sonra kanal uçuyor.Umarım bunun ömrü uzun olur.
Kayıtlı

Tarsus Cengiz Topel Anadolu Lisesi
hunt82
Uzman Üye
*****

Performans: 138
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 364



« Yanıtla #5 : 14 Eylül 2008, 19:44:11 »

bilgilendirmeniz için teşekkürler hocam umarım uzun ömürlü olur
Kayıtlı
muro2008
Yeni Üye
*

Performans: 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 3


« Yanıtla #6 : 11 Aralık 2008, 14:19:07 »

arkadslar  natural life channel yılbasında yayına tekrar baslayacakmış..birkaç gune kadar da websitesi açılacak ve yeni yayın bilgileri de verilecekmiş..
Kayıtlı
baho
Yeni üye
*

Performans: 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 36


« Yanıtla #7 : 11 Aralık 2008, 19:12:48 »

ayarlamaya çalışacam.teşekkürler  uğur hocam bu tür kanalların olması güzel  bir şey
Kayıtlı
Sayfa: [1]   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic