Sayfa: [1]   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: Küçük menderes grabeninde yaptığımız gezi!!!!  (Okunma Sayısı 5207 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
ali_2641
VIP Üye
******

Performans: 716
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1348



« : 26 Ağustos 2008, 00:24:22 »


Biraz geç oldu ama haziranda yaptığımız gezinin resimleri.Hocamız İsmail Buldan ile birlikte Küner köyü,Claros ve Selçuk (meryamana) güzergahından bir kaç kare







































Kayıtlı

« Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir.»M.Kemal ATATÜRK
Merih Kayra Zencir
VIP Üye
******

Performans: 1124
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1111



« Yanıtla #1 : 26 Ağustos 2008, 06:08:04 »

teşekkürler hocam.çok güzel olmuş resimler gerçekten.+
Kayıtlı

Kayracan
Melik
VIP Üye
******

Performans: 123
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 567


« Yanıtla #2 : 26 Ağustos 2008, 08:20:46 »

Teşekkürler müstakbel Ali hocam. Üniversite yıllarında fotoğrafa meraklı olmanız ve bizlerle paylaşmanız takdir edilecek bir davranış. Zaten her coğrafya öretmeninde fotoğraf çekme merakının olması gerekiyor. İnşallah bu tür paylaşımların devamı gelir.
Kayıtlı
Köksal AYDIN
VIP Üye
******

Performans: 2935
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 5093



« Yanıtla #3 : 26 Ağustos 2008, 08:33:23 »

Yapılan çalışmaları ve bunların paylaşılmasını takdir ediyorum.Yeni şeyler öğrenmek ve birlikte çalışma, bir şeyler keşfetme isteği gerçekten insana çok şey kazandırıyor.

Bunların ve paylaşımların devam etmesini diliyorum.
Kayıtlı

1996'da, şampiyonluk kaçtığında
Bu kadar yaklaşmışken "olamaz" dedi,
Ve kendini incir ağacına astı...
Daha 12 yaşındaydı Mehmet DALMAN!
Şimdi 24 oldun Mehmedim
Ve biz yine yaklaştık...

Çocuklarımızın ayaklarına batan dikenler, ya ektiklerimizdir ya da sökmediklerimiz...


TRAP ZONE
ali_2641
VIP Üye
******

Performans: 716
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1348



« Yanıtla #4 : 26 Ağustos 2008, 11:01:42 »

Teşekkürler müstakbel Ali hocam. Üniversite yıllarında fotoğrafa meraklı olmanız ve bizlerle paylaşmanız takdir edilecek bir davranış. Zaten her coğrafya öretmeninde fotoğraf çekme merakının olması gerekiyor. İnşallah bu tür paylaşımların devamı gelir.
bu güzel sözlerinizden ötürü çok teşekkür ediyorum.elimde bulunan bu tür bilgileri mümkün olduğu kadar sizlerle paylaşmaya çalışıyorum.tekrar bütün hocalarıma teşekkürler...
Kayıtlı

« Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir.»M.Kemal ATATÜRK
Mustafa NAZ
Genel Moderator
*****

Performans: 1921
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 2958



« Yanıtla #5 : 26 Ağustos 2008, 13:55:29 »

Paylaşım için teşekkürler ali kardeşim..Arkadaşlar bu resim dikkatimi çekti.Rasgele bir oluşum mu acaba?


Kayıtlı

Tarsus Cengiz Topel Anadolu Lisesi
ali_2641
VIP Üye
******

Performans: 716
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1348



« Yanıtla #6 : 26 Ağustos 2008, 13:59:00 »

Paylaşım için teşekkürler ali kardeşim..Arkadaşlar bu resim dikkatimi çekti.Rasgele bir oluşum mu acaba?



hocam bu resimde hem beşeri hemde fiziki bir etki görüyoruz.Yani hocamızında söylemi bu Smiley .burada Küner deresinin olusturdugu doğal cimentodan söz etmek mmkün.Ama insan yapımı tuğlalarda mevcut sekil üzerinde.Bence yüzde 50 bir doğallıktan söz edilebilir..
Kayıtlı

« Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir.»M.Kemal ATATÜRK
Mustafa NAZ
Genel Moderator
*****

Performans: 1921
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 2958



« Yanıtla #7 : 26 Ağustos 2008, 14:01:00 »

Ben de tuğlaları görünce süreç olarak düşündüm.Kafam o yüzden karıştı,teşekkürler..
Kayıtlı

Tarsus Cengiz Topel Anadolu Lisesi
ali_2641
VIP Üye
******

Performans: 716
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1348



« Yanıtla #8 : 26 Ağustos 2008, 17:48:14 »








burdada İsmail Hocamızın köy sakinleriyle muhabbeti Cheesy ne kadar sevimli çıkmış değil mi  Wink
Kayıtlı

« Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir.»M.Kemal ATATÜRK
THE_TURK
Uzman Üye
*****

Performans: 75
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 311



« Yanıtla #9 : 26 Ağustos 2008, 18:33:34 »

hoca da çok karizmaymış :_) güzeL resimler
Kayıtlı



Cahit ERAYDIN
VIP Üye
******

Performans: 2063
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 4836


Cahit Eraydın coğ.öğrt.


« Yanıtla #10 : 26 Ağustos 2008, 18:46:17 »

Fotoğraflar  güzel çekilmiş,yararlı bir gezi yapmışsınız anlaşılan,teşekkürler paylaşım için.
Kayıtlı



Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır,
Toprak; eğer uğrunda ölen varsa vatandır
THE_TURK
Uzman Üye
*****

Performans: 75
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 311



« Yanıtla #11 : 22 Mayıs 2009, 17:38:45 »

İnş. haftaya da biz gidicez İsmaİL Hoca önderliğinde tabii : )
Kayıtlı



THE_TURK
Uzman Üye
*****

Performans: 75
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 311



« Yanıtla #12 : 09 Haziran 2009, 08:33:58 »

Bizim de Mayıs ayında İsmaİl hocamız ile  Küner köyü,Claros ve Selçuk (meryamana) güzergahından resimler Smiley




















Kayıtlı



Sayfa: [1]   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic