Sayfa: [1] 2   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: e-okul öğrenci bilgi girişi  (Okunma Sayısı 7195 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
baksu
Site Yöneticisi
*******

Performans: 2641
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 4317



« : 10 Ocak 2009, 08:49:25 »



Arkadaşlar e-okul öğrenci bilgi girişi öğretmenlere açık mı, ya da açılacak mı? Sizlerde öğrenci bilgi girişini öğretmenler mi yapıyor, böyle bir zorunluluk var mı?

Bilgi verirseniz sevinirim.
Kayıtlı


Suskunluğum asaletimdendir...
Her lafa verecek bi cevabım var.
Lakin bi lafa bakarım, laf mı diye...
Bi de söyleyene bakarım, adam mı diye...

                                        
Zeki GÜRBÜZ
Genel Moderator
******

Performans: 1698
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 3882


Çine Anadolu Öğretmen Lisesi


« Yanıtla #1 : 10 Ocak 2009, 08:57:41 »

Bünyamin Hocam öğretmenler sadece öğrencilerin ders notlarını ve davranış notlarını giriyorlar.Diğer bilgiler idareciler tarafından giriliyor.
Kayıtlı



    
       
        YURDUM
Ağladığım senin içindir
Güldüğüm senin için
Öpüp başıma koyduğum
Ekmek gibisin...
baksu
Site Yöneticisi
*******

Performans: 2641
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 4317



« Yanıtla #2 : 10 Ocak 2009, 09:04:17 »

Zeki Hocam bilgilendirme için teşekkürler, ama aksi durumlar da yaşanıyor.
Kayıtlı


Suskunluğum asaletimdendir...
Her lafa verecek bi cevabım var.
Lakin bi lafa bakarım, laf mı diye...
Bi de söyleyene bakarım, adam mı diye...

                                        
Zeki GÜRBÜZ
Genel Moderator
******

Performans: 1698
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 3882


Çine Anadolu Öğretmen Lisesi


« Yanıtla #3 : 10 Ocak 2009, 09:20:35 »

Bünyamin Hocam sanırım farklılık okul idarelerinden kaynaklanıyor.İdarecilerin bir bölümü işlerini hafifletmek için öğretmenlere fazladan iş veriyorlar.
Kayıtlı



    
       
        YURDUM
Ağladığım senin içindir
Güldüğüm senin için
Öpüp başıma koyduğum
Ekmek gibisin...
Berkay
Uzman Üye
*****

Performans: 9
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 422



« Yanıtla #4 : 10 Ocak 2009, 09:42:45 »

öğrencilerin sadece notlarını giriyoruz hocam,diğer işlemleri idareci arkadaşlar yapıyorlar.
Kayıtlı
:::.AHMET.:::
Moderator
*****

Performans: 2326
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 2655



« Yanıtla #5 : 10 Ocak 2009, 11:13:58 »

öğrencilerin sadece notlarını giriyoruz hocam,diğer işlemleri idareci arkadaşlar yapıyorlar.

bizde de öyle sadece notları giriyoruz. fakat sınıfı olan öğretmenlere davranış notu girme gibi görevler de verilebilir.
Kayıtlı

İnsanları niçin öldürüyorsunuz ki? Biraz bekleyin zaten ölecekler.

[Konfüçyüs]
Cahit ERAYDIN
VIP Üye
******

Performans: 2063
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 4836


Cahit Eraydın coğ.öğrt.


« Yanıtla #6 : 10 Ocak 2009, 12:04:38 »

Evet bizlerde sadece notlarımızı giriyoruz ,gerisini idare hallediyor.
Kayıtlı



Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır,
Toprak; eğer uğrunda ölen varsa vatandır
AKSUNGUR19
Uzman Üye
*****

Performans: 7
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 202


With the name of GOD...


« Yanıtla #7 : 10 Ocak 2009, 12:11:13 »

Sadece notları giriyoruz hocam. Okulumuz küçük olduğundan bize yapacak iş kalmadı. Büyük okullarda sıkıntı olabilir.
Kayıtlı

Coğrafyam ve otomobilim hayatımdır...

Bize göre değil; siyaha beyaz, zalime pekala, yoksula olmaz demek
marzuba
VIP Üye
******

Performans: 385
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 992



« Yanıtla #8 : 10 Ocak 2009, 12:47:08 »


     Sınıf öğretmenlerince davranış notları ve öğrenci notları dışında öğretmenin herhangi bir bir bilgiyi girmesi kanunen zorunlu değildir.
     Şayet boş oğretmene idari görev verilmemişse.
Kayıtlı

Eyyy devlet çık artık,şişemizin kadehimizin içinden!!!!
irem9292
VIP Üye
******

Performans: 29
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 902


« Yanıtla #9 : 10 Ocak 2009, 19:03:06 »

Bizim okul da çok büyük bir okul değil ancak öğrencinin genel bilgilerini anne baba ve kardeş bilgilerini girmek için bizi zorunlu tutuyorlar. İdareden idareye fark var yani
Kayıtlı
Köksal AYDIN
VIP Üye
******

Performans: 2935
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 5093



« Yanıtla #10 : 10 Ocak 2009, 19:09:09 »

Arkadaşlar yazılıları girerken sınav tarihi girmek mecburi onu anladık da sözlü için de sınav tarihi gireceğiz galiba!!!
Kayıtlı

1996'da, şampiyonluk kaçtığında
Bu kadar yaklaşmışken "olamaz" dedi,
Ve kendini incir ağacına astı...
Daha 12 yaşındaydı Mehmet DALMAN!
Şimdi 24 oldun Mehmedim
Ve biz yine yaklaştık...

Çocuklarımızın ayaklarına batan dikenler, ya ektiklerimizdir ya da sökmediklerimiz...


TRAP ZONE
cheri
VIP Üye
******

Performans: 323
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1165



« Yanıtla #11 : 10 Ocak 2009, 19:11:48 »

Sayın hocam ,zözlü için tarih istemiyor!Ben girdim.
Kayıtlı
baksu
Site Yöneticisi
*******

Performans: 2641
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 4317



« Yanıtla #12 : 10 Ocak 2009, 19:23:36 »

Fikirlerini belirten tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Kayıtlı


Suskunluğum asaletimdendir...
Her lafa verecek bi cevabım var.
Lakin bi lafa bakarım, laf mı diye...
Bi de söyleyene bakarım, adam mı diye...

                                        
coğrafyacı08
VIP Üye
******

Performans: 89
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1401


« Yanıtla #13 : 10 Ocak 2009, 19:29:30 »

Çalıştığım okulda, sadece öğrenci not bilgileri öğretmenler tarafından giriliyor, diğer bilgiler idareciler tarafından e- okula işlenmiş durumda.
Kayıtlı
zeybek43
Uzman Üye
*****

Performans: 34
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 220



« Yanıtla #14 : 10 Ocak 2009, 20:18:42 »

ORTA ÖĞRETİM ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ-----ÖĞRENCİ ARAMADAN SINFINIZI VE ŞUBESİNİ YAZIP TÜM SINIFN LİSTESİ AÇILIYOR    .her öğrencinin ismini başında dosya işaretine tıklayıp sol taraftaki sutundan öğrenci bigilerinnde ne yapmak isterseniz yapıp kaydediyorsunuz.....
Kayıtlı
Sayfa: [1] 2   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic