Sayfa: [1]   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: İŞTE AVEA'NIN BAHANESİ!  (Okunma Sayısı 2278 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
western22
VIP Üye
******

Performans: 151
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1186


S.TELLİOĞLU Mersin Akdeniz Anadolu İmam Hatip L.


« : 19 Kasım 2006, 13:25:35 »


Değerli Müşterimiz;

 

Kamu personeline yönelik tarifelerimizi kullanan müşterilerimizin kullanım alışkanlıkları incelenmiş ve yaklaşık %5'lik müşteri kitlesinin ücretsiz grupiçi kullanım seviyelerinin ilgili protokollerde de belirtilen makul kullanım düzeyinin üzerinde olduğu tespit edilmiştir. Suistimale yönelik kullanım içerikli bu durum, şirketimizin yaklaşık 7,5 milyon abonesinin iletişim hakkının ve edindikleri servis kalitesinin kısıtlanmasına ve böylece mağduriyet yaşamalarına neden olmaktadır. Makul seviyeleri aşan bu aşırı kullanımlar şebekedeki konuşma trafiğini bloke ederek, abonelerin kaliteli ve iyi hizmet almasini desteklemek amaciyla yapılan yatırımların, dolayısı ile milli servetin kaybına sebep olmaktadir.

 

2005 ve 2006 yılları içerisinde makul kullanım süresini aşan abonelerimize ve bağlı oldukları kurumlara çeşitli kereler farklı kanallar ile uyarılar yapılmış olup, ilgili tarifelerin ücretsiz grupiçi kullanım sürelerinde değişiklik yapılmasına karar verilmiştir.

 

Yeni uygulama ile bu tarifelerdeki müşterilerimiz için, grup içi ücretsiz aylık kullanım hat başına makul duzeyler icinde aynen devam edecektir. 20 Kasım 2006 haftasında başlayan faturalama döneminden itibaren olmak üzere makul sureyi aşan grup içi görüşmeler Avea şebeke içi fiyatlardan ücretlendirilecektir. Bu uygulamaya ilişkin bilgilendirme SMS'leri, öncelikle makul kullanım süresini aşan müşterilerimize gönderilmiştir. Sözkonusu uygulamadan ilgili tarifelerdeki müşterilerimizin sadece yaklaşık %5'i etkilenecek olup, gerek kullanım gerekse fatura tutarı anlamında %95'inin etkilenmeyeceği öngörülmektedir. Yeni uygulama ile de abonelerimiz rakipsiz fiyat avantajlarından faydalanmaya devam etmektedir.

 

Uygulamaya konulan değişiklikteki temel amaç, müşterilerimize taahhüt ettiğimiz hizmet kalitesini sağlamaktır. Avea sunduğu avantajlı tarifelerle Türkiye GSM pazarındaki en uygun alternatif olma konumunu sürdürmektedir.

 


Daha detaylı bilgi ve tüm sorularınız için 24 saat Avea Müşteri Hizmetleri'ni (Avea hattınızdan 500, sabit hatlardan 4441500) arayabilir, www.avea.com.tr sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

 




Kayıtlı




Yalanlamak ve reddetmek için okuma! İnanmak ve her şeyi kabullenmek için de okuma! Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma! Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için oku.
western22
VIP Üye
******

Performans: 151
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1186


S.TELLİOĞLU Mersin Akdeniz Anadolu İmam Hatip L.


« Yanıtla #1 : 19 Kasım 2006, 13:27:01 »

Avea'ya attığım mail sonucunda tarafıma gönderilen mail dir.
Kayıtlı




Yalanlamak ve reddetmek için okuma! İnanmak ve her şeyi kabullenmek için de okuma! Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma! Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için oku.
Mert Duraklı
Gemlik Lisesi
Uzman Üye
*****

Performans: 5
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 279


« Yanıtla #2 : 19 Kasım 2006, 13:32:47 »

Standart mail bu aynı maili banada attılar
Kayıtlı
M.Sami KÖROĞLU
Admin
Site Yöneticisi
*******

Performans: 2999
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 5010


Adıyaman


Site
« Yanıtla #3 : 19 Kasım 2006, 13:40:24 »

Avea maden bu %5 lik ksımı tespit edebiliyor o zaman onlara gerekli yaptırımı uygulasın.
Ayrıca makul kullanım düzeyinin seviyesi neye göre ayarlanıyor acaba?
Bunlar kurumlar ile bu sözleşmeleri yaparken bunların olabileceğini bilmiyorlar mıydı?
Belki kendilerine göre haklılar. Yani %5 için % 95 i mağdur etmek istemiyorlar. Ama bunu yaparken de %95 i % 5ten dolayı da mağdur ettiklerini bilmiyorlar mıa caba?
Avea nın ilk abonelerinden biri olarak bunu şiddetle kınıyorum.
Önümüzdeki günlerde Cografya.Biz ailesi olarak sesimizi duyrumak için birşey yapmamız gerektiği konusunda üyelerimizin tekliflerini bekliyoruz.
Kayıtlı

M.Sami KÖROĞLU
Admin
Site Yöneticisi
*******

Performans: 2999
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 5010


Adıyaman


Site
« Yanıtla #4 : 19 Kasım 2006, 13:43:33 »

Örneğin Personel Plus aboneleri bu kpsamın dışında tutuldukalrı için tepkilerini göstermek adına telefonlarını  24 saat açık bırakabilirler.
Tabi bu tür uygulamalarsistemli bir şekilde yapılırsa amacına ulaşır.
Arkadaşlar yanlış anlaşılmasın ben böyle yapıyorum anlamında değil. Ben sadece tepkilerin oluşum ve konuya dikkat çekilmesi için aklıma ilk gelen uygulamaydı.
Kayıtlı

cheri
VIP Üye
******

Performans: 323
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1165



« Yanıtla #5 : 19 Kasım 2006, 15:03:46 »

Arkadaşlar avea tamamen haklı.Bizim insanımız telefonla konuşmasını bilmiyor.Beleş diye sabahtan akşama kadar geyik muhabbeti yapanlar mı dersiniz, yemek tarifleri,kazak örme tarifleri yapanlar mı, beleş diye gece boyunca telefonu açık bırakanlar mı?Daha hangi birini sayayım.Ondan sonra bizim gibi parasını verip konuşmak isteyen insanlar,hatların yoğunluğundan dolayı konuşamıyoruz.Hem bildiğim kadarıyla günde 33 dakikayla sınırlandırılmış.Daha ne olsun.Acaba paralı olsaydı böyle saatlerce konuşur muydunuz?
Kayıtlı
Karzer
Sürekli Üye
***

Performans: 121
Çevrimiçi Çevrimiçi

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 132


Site
« Yanıtla #6 : 19 Kasım 2006, 15:06:26 »

Alıntı
Örneğin Personel Plus aboneleri bu kpsamın dışında tutuldukalrı için tepkilerini göstermek adına telefonlarını  24 saat açık bırakabilirler.
Tabi bu tür uygulamalarsistemli bir şekilde yapılırsa amacına ulaşır.

Hocam bence onlarıda yakar Avea...

Acaba bu uygulama 20 kasımdan sonramı başladı yoksa Ekim denemindeki başladı ben Ekim diye biliyorum
Kayıtlı
Mert Duraklı
Gemlik Lisesi
Uzman Üye
*****

Performans: 5
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 279


« Yanıtla #7 : 19 Kasım 2006, 15:14:43 »

Ekim döneminde başladıysa birçok kişi mağdur kalır
Kayıtlı
western22
VIP Üye
******

Performans: 151
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1186


S.TELLİOĞLU Mersin Akdeniz Anadolu İmam Hatip L.


« Yanıtla #8 : 19 Kasım 2006, 15:57:28 »

Avea'dan evlere şenlik açıklama
Avea Genel Müdürü Türktan, Aria-Aycell birleşmesi öncesinde Aycell tarafından kamu personeline tanınan "sınırsız konuşma" tarifelerini eleştirerek ilginç örnekler verdi.

Sonsayfa.com'un haberine göre, Avea Genel Müdürü Cüneyt Türktan, kamu personeline verilen uygun fiyatlı tarifeyi eleştirdi. Türktan bunun Aycell"den gelen bir uygulama olduğunu hatırlatarak “En başta ben olsaydım bu uygulamaya izin vermezdim. Bedava hiçbir şey verilmez. Bu tarifeden yararlanan 300 kamu kurumu var. En çok Milli Eğitim Bakanlığı ve Emniyet"te eleman olduğu için o taraf dikkati çekiyor. 10 yıllık kontrat var bu konuda. 4 yılı gitti 6 yılı kaldı” dedi.

Uygun fiyatlı tarifeyi kullanan 1.5 milyon kamu çalışanının olduğuna dikkat çeken Türktan, bu abonelerinin yüzde 5"inin konuşma hakkını ihlal ettiğini belirtti. Bu tür konuşmaların Avea"ya çok zararı olmadığını vurgulayan Türktan şunları söyledi:

BEN BİLE KONUŞMUYORUM

“Ayda bin dakikalık konuşmaların üzerindekilere kısıtlama getirmek istiyoruz. Bu kesim yüzünden yüzde 95"lik kesimin hakkının yenmesini de istemiyoruz. Bu hatların suistimali konusunda çeşitli şeyler duyduk. Hattını borsa brokerının kullanımına sunarak 12 saat konuşan var. Bu tür olayları ortadan kaldırmak için abonelere bin dakikanın üzerindeki kullanımlardan daha fazla para alınacağı konusunda uyarı yapıyoruz.

Şu ana kadar uyarı nedeniyle sadece 9 kişi hattını kapattırdı. Türkiye"de ayda bir cep telefonuyla konuşma ortalaması 80 dakika. Ben bile telefon işindeyim bin dakika konuşmuyorum.”

KURUMLARDA SÜREKLİLİK ESAS DEĞİL Mİ?

Avea Genel Müdürü bu açıklamayı yaparak tüm dünyada kabul edilen, "Kurumlarda süreklilik esastır" uygulamasını da ayaklar altına aldı. Aycell'in mirasını kabul etmediğini açık açık söyleyen Genel müdür, 10 yıllık bir anlaşma yapıldığını kendisi de kabul ediyor, "4 yılı gitti, 6 yılı kaldı" diyerek bu uygulamanın bitmesi için gün saydığını itiraf ediyor. Ancak kullanıcı ile 10 yıl üzerinden sınırsız konuşma sözleşmesi yapıldığını ve bu sözleşmeyi tek taraflı feshettiğini ise kelime oyunları ile saklamaya çalışıyor..
Kayıtlı




Yalanlamak ve reddetmek için okuma! İnanmak ve her şeyi kabullenmek için de okuma! Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma! Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için oku.
Sayfa: [1]   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic