Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: MEB, atama yönetmeliği çıkardı, ödül sayısı uçtu  (Okunma Sayısı 8063 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
:::.AHMET.:::
Moderator
*****

Performans: 2326
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 2655



« Yanıtla #15 : 20 Temmuz 2008, 17:57:25 »


Hocam çoğu okulda artık adetten olmuş maaş ile ödüllendirme her yıl başka bir müdür yardımcısına veriliyor. bence bu konuda bir düzenlemeye gidilmeli ve bu iş öğretmenlerin de görüşüne başvurulmalıdır. örneğin öğretmenler arasında küçük bir oylama yapılır. her öğretmen en çok kimin hakkettiğini düşünüyorsa yazar ve ödülü de o alır.

maalesef hocam öğretmenden bilgi ve görüş alan tek zümre maalesef velilerdir. herşey hakkıyla yapılsa keşke. ama ülkemizde çoook zor. öncelikle eğitim şart diyorum.
Kayıtlı

İnsanları niçin öldürüyorsunuz ki? Biraz bekleyin zaten ölecekler.

[Konfüçyüs]
maksimus
Deneyimli Üye
****

Performans: 26
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 178



« Yanıtla #16 : 20 Temmuz 2008, 17:59:08 »

Hocam beden eğitimi ve edebiyat gibi branşlardaki arkadaşlar egzersiz aldıkları halde bu çalışmalar için birde üstüne ödül alıyorlar. benim çalıştığım okulda edebiyat öğretmeni arkadaş tiyatro hazırladı. haftada 6 saat ek dersini de tıkır tıkır aldı. birde üzerine takdir aldı. Beden eğitimi öğretmenleri gene öyle.
Kayıtlı
:::.AHMET.:::
Moderator
*****

Performans: 2326
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 2655



« Yanıtla #17 : 20 Temmuz 2008, 17:59:54 »

keşke öğretmenlere verilse. ama sadece görevlendirilen müdür yardımcılarına veriliyor bu ödüller. verilme nedenini de çok güzel açıklamışsınız cheri hocam.
Kayıtlı

İnsanları niçin öldürüyorsunuz ki? Biraz bekleyin zaten ölecekler.

[Konfüçyüs]
cheri
VIP Üye
******

Performans: 323
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1165



« Yanıtla #18 : 20 Temmuz 2008, 18:00:14 »

bende de birtane var. ve hakkımla aldığımı düşünüyorum. araştırıulsın ödüllerin çoğu görevlendirilen müdür yardımcılarına verilmiştir. şanlıurfada görevlendirilen m. yardımcıların çoğunda:

1 teşekkür
1 takdir
1 de maaşla ödüllendirme vardır.

ve kınıyorum hem öğretmeni hem de idarecileri.
Ha!Bakın bu müdür yardımcılarını unutmuştum.En kebabı onlar zaten.Oturdukları yerden her ödülü alırlar..
Kayıtlı
Zeki GÜRBÜZ
Genel Moderator
******

Performans: 1698
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 3882


Çine Anadolu Öğretmen Lisesi


« Yanıtla #19 : 20 Temmuz 2008, 18:09:59 »

Evet arkadaşlar, Beden Eğitimi öğretmenleri 19 Mayıs'dan dolayı,Edebiyat öğretmenleri tiyatrodan dolayı mutlaka teşekkür alırlar.Yalnız bu teşekkürleri İl veya ilçe milli eğitim müdürlüğü verir.Okul idaresi kaç kişinin ismini verrirse versin onların kaç kişiye teşekkür verecekleri bellidir.Okulda çalışan başka öğretmenleri hiç düşünmezler,onların hevesini kaçırıp şevklerini kırarlar bir de öğretmenleri birbirine düşürürler.Her ne kadar "marifet iltifata tabidir" deseler de öğretmenin en büyük destekçisi ve itici gücü kendi yüreğidir.Bizler o mevzuları çoktan geçtik ama genç arkadaşları yolun başında küstürmemek lâzım...
Kayıtlı



    
       
        YURDUM
Ağladığım senin içindir
Güldüğüm senin için
Öpüp başıma koyduğum
Ekmek gibisin...
isfahan
Sürekli Üye
***

Performans: 13
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 135



« Yanıtla #20 : 20 Temmuz 2008, 18:12:37 »

bizim okul da bir ara iyi bir trend yakalamıştı.o yıl atanan bütün öğretmen arkadaşlar okulda müthiş bir uyum yakalamıştık.okulumuz kısa sürede neredeyse her kalemde en iyi performansına ulaşmıştı.bütün öğretmenler -belki bir iki istisna dışında- canla başla çalışıyorduk.o yıl mükemmel geçti.okulumuza gelen ilçe milli eğitim müdürü de başarı idarenindir dedi ve idarecilere teşekkür verdi.maaşla ödüllendirdi mi bilmiyorum.ama zaman bunun böyle olmadığını yani başarının idareye ait olmadığını gösterdi.ertesi yıldan itibaren birçok arkadaşımız tayin isteyip gitti.şimdi aynı idare var ama okul aynı düzeyinde değil.hatta o yılı mumla arıyor.başarıda idare tabii ki önemlidir.ama öğretmeni yok sayan bişr anlayış da işte böyle ters teper.
Kayıtlı
Mustafa NAZ
Genel Moderator
******

Performans: 1921
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 2958



« Yanıtla #21 : 20 Temmuz 2008, 18:23:10 »

Açılan başlığa göre olayın istismari kastediliyor anlaşılan yoksa hakkıyla ödül almış bir çok arkadaşımız var.Son atama yönetmeliği ile MEB'in gözüne girmek isteyenler çılışmalarına demekki tam gaz vermişler!?
Kayıtlı

Tarsus Cengiz Topel Anadolu Lisesi
bilgin_mutlu84
VIP Üye
******

Performans: 443
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bayan
Mesaj Sayısı: 738

İnegöl Özel Altın Nesil Koleji


« Yanıtla #22 : 20 Temmuz 2008, 19:29:02 »

takdir ve teşşerkkür belgesi alan arkadaşları tebrik ediyorum...
ancak bu belgeler verirken hangi kriterlere dikkat ed.yorlar
Kayıtlı

Emeğe Saygı
aydınkarataslar
Ziyaretçi
« Yanıtla #23 : 20 Temmuz 2008, 19:50:57 »

Son atama yönetmeliği ile MEB'in gözüne girmek isteyenler çalışmalarına demekki tam gaz vermişler!?
Çok isabetli bir yorum.
Kayıtlı
Cahit ERAYDIN
VIP Üye
******

Performans: 2063
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 4836


Cahit Eraydın coğ.öğrt.


« Yanıtla #24 : 20 Temmuz 2008, 20:09:14 »

takdir ve teşşerkkür belgesi alan arkadaşları tebrik ediyorum...
ancak bu belgeler verirken hangi kriterlere dikkat ed.yorlar

AB kriterlerine dikkat ediyorlar  diyecem ama doğru olurmu bilmem :Smiley
Kayıtlı



Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır,
Toprak; eğer uğrunda ölen varsa vatandır
GÜNER
VIP Üye
******

Performans: 163
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1202


« Yanıtla #25 : 20 Temmuz 2008, 21:07:20 »

Geride kalan 27 yılda 1 maaşla ödüllendirme (İlk çıktığı yıllarda) 2 teşekkür birde sicil ortalamasından kademe ilerlemesi alınırken verilen bir teşekkür var ama puanlamaya katılırmı bilmem.Son 8-9 senedir demekki yatmaya başladık.Belge falan yok.
Kayıtlı
ferat54
Site Yöneticisi
*******

Performans: 1681
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1528



« Yanıtla #26 : 21 Temmuz 2008, 09:25:58 »

Evet arkadaşlar, Beden Eğitimi öğretmenleri 19 Mayıs'dan dolayı,Edebiyat öğretmenleri tiyatrodan dolayı mutlaka teşekkür alırlar.Yalnız bu teşekkürleri İl veya ilçe milli eğitim müdürlüğü verir.Okul idaresi kaç kişinin ismini verrirse versin onların kaç kişiye teşekkür verecekleri bellidir.Okulda çalışan başka öğretmenleri hiç düşünmezler,onların hevesini kaçırıp şevklerini kırarlar bir de öğretmenleri birbirine düşürürler.Her ne kadar "marifet iltifata tabidir" deseler de öğretmenin en büyük destekçisi ve itici gücü kendi yüreğidir.Bizler o mevzuları çoktan geçtik ama genç arkadaşları yolun başında küstürmemek lâzım...

zeki hocam güzel tespit yapmış.geçen sene atanan müzik öğretmenimiz(sadece 4 saate giriyordu) bir dönemde 1 takdir 1 teşekkür aldı.Diğer dönem ne oldu bilmiyorum.çünkü milli eğitim bu kadar becerikli bir öğretymeni yanında görmek istedi ve geçici görevlendirme ile yanlarına aldılar.malum gecelerde gitar falan çalacak adamlara ihtiyaç var.

Bu konuda adaletli dağıtım yapılmadığı herkesçe malum.umarım yakın zamanda buna bir çözüm bulurlar.NE alanlar bu kadar eleştirilir nede almayanlar bu kadar üzülür.(ben üzülüyorum çünkü müzikçiden daha fazla emek sarfettiğimi düşünüyorum)
Kayıtlı

ada09
Üye
**

Performans: 36
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bayan
Mesaj Sayısı: 108


« Yanıtla #27 : 21 Temmuz 2008, 10:10:31 »

Öğretmen arkadaşlarım, hepimiz biliyoruz ki teşekkür ,takdir ve aylıkla ödüllendirme çok azı hakettiği yeri buluyor.Beden eğitimi, edebiyat ,resim ,müzik gibi ders öğretmenleri yaptıkları çalışmanın 6saat egzersiz parasını aldıkları gibi ayrıca da teşekkür ve takdirle de ödüllendirilmesi hakmıdır değilmidir tartışılır?Ödül ,öğretmenin görev süresi dışında ayrıca; karşılıksız emek harcaması, karşılıksız birşeyleri ortaya koyabilmesidir.Bu kriterleri uyan birçok öğretmenlerimizin olduğunu biliyoruz.Bu adsız kahramanlarımıza yüreğimizle teşekkür ediyoruz.
Kayıtlı
büget
VIP Üye
******

Performans: 109
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1033



Site
« Yanıtla #28 : 21 Temmuz 2008, 10:19:09 »

Öncelikle teşekkür ve takdir alan arkadaşları ben de tebrik ediyorum.Bu ödüllendirmelerin her zaman objektif kritelerde olmadığı konusunda arkadaşların haklı serzenişlerine de katılıyorum.Ancak ne zaman ve ne kadar dikkat edilirse edilsin bir takım branşlarda ödüllendirmeler mümkün olmuyor.Veya idareci arkadaşlar ödüllendiriliyor.Aslında bence sorun verilişinde değil çok sıradan bazı çalışmaların da ödüllendirilmesidir.Yani takdir ve teşekkür ödüllendirmelerini bir düzene sokmak gerekir.Ha belki bazı arkadaşlar bu adam almış da öylesine konuşuyor diyebilir.20 yıllık meslek hayatımda ne kademe ilerlemesi ne de takdir aldım.Bir teşekkürüm var oda çok komik halı saha futbol turnuvasında kazandığımız birincilik nedeniyledir.
Kayıtlı

OĞUL;
Bilirmisin ?
Kışı çok serttir bizim oraların, acımasız ve şevkatsız
Tıpkı yaşadığım hayata benzer,
Duvarları taştan, harcı çamurdan,
Çatısı söğüt dalı üzerine boyumca topraktan...
karayel
VIP Üye
******

Performans: 507
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1246



« Yanıtla #29 : 21 Temmuz 2008, 11:34:29 »

Arkadaşlar bende  de iki tane teşekkür var biri gazete çıkardığımız için milli eğitim müdürünün kendisi uygun görmüş, birisinde de okulumuzda beden eğitimi öğretmeni olmadığı halde ilçede yapılan tüm spor etkinliklerinde derece yapmıştık ve ben ilgilenmişitm.
Ancak benim üzgün olduğum nokta bizim asli görevimiz yani branşımızda ne kadar üretken olduğumuza bakılarak ödül verilmemesi. Daha hiç duymadım branşında ve derslerinde çok çalışkan ve üretken olduğu için bir öğretmene teşekkür verilmiştir. 
Kayıtlı
Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic